Fyraftensmøde på Institut for Datalogi 13. juni: Erhvervssamarbejde og CS Business Club

Styrk dit samarbejde med Institut for Datalogi indenfor rekruttering og forskning, når vi byder velkommen til fyraftensmøde om erhvervssamarbejde og kick-off på CS Business Club

Det sker..:

• Tirsdag d. 13. juni 2017, kl. 15.15-16.45, Institut for Datalogi, Aarhus Universitet, Åbogade 34, 8200 Aarhus N

På dagen giver vi tre eksempler på forskning, der bidrager til udvikling og vækst indenfor henholdsvis Big Data, IT-Security og Smarte Produkter.

Samtidig præsenterer vi CS Business Club - et nyt initiativ på Institut for Datalogi, der giver din virksomhed mulighed for et tættere samarbejde med instituttet på områder som rekruttering og forskningssamarbejde. Som medlem af CS Business Club er du blandt andet sikret deltagelse til Katrinebjerg Karrieredag i foråret 2018 (stor stand, værdi 8000 kr.). Læs mere om CS Business Club her.

TILMELD DIG HER (frist for tilmelding var fredag d. 9. juni 2017 - tilmelding er lukket).

PROGRAM (15.15-16.45)

1. Velkomst ved. Kaj Grønbæk og Peter Hoffmann: Hvorfor samarbejde med Institut for Datalogi?
  2. Tre oplæg á 10 minutter: Forskning med anvendelse i erhvervslivet med udspring på med Institut for Datalogi:
    • Big data og SCALGO: Fra forskningsprojekt til spinoff-virksomhed - ved Morten Revsbæk, Chief Executive Officer & Co-founder, SCALGO.
    • IT-Security and cryptography: Challenges and opportunities for industryved Claudio Orlandi, lektor på Institut for Datalogi, Aarhus Universitet.
    • Smarte Produkter: Digitalisering af industrielle produkter i MADE Projektet - ved Kaj Grønbæk, professor på Institut for Datalogi, Aarhus Universitet.
  3. CS Business Club: Rammer, model og udbytte for partnervirksomheder
  4. Spørgsmål + evt netværk