WestWind Challenge Hack

Jan Gintberg og WestWind Challenge inviterer studerende med interesse i den grønne omstilling og transport til event 11. november.

Info about event

Time

Thursday 11 November 2021,  at 16:30 - 21:00

Location

RESCUE Lab AU, Finlandsgade 27C, 8200 Aarhus.

Price

Free DKK

Komikeren Jan Gintberg – som også er idemanden bag WestWind Challenge – fører dig sikkert igennem aftenens program, hvor du sammen med 20 andre udvalgte studerende med forskellige fagligheder skal udvikle et koncept (inddelt i mindre grupper).

𝗛𝗩𝗔𝗗 𝗚𝗔̊𝗥 𝗘𝗩𝗘𝗡𝗧𝗘𝗧 𝗨𝗗 𝗣𝗔̊❓
Konkret skal I arbejde med at udvikle et koncept til et seks-timers beta-event under overskriften “Endurance Challenge”, som skal være en del af det kommmende WestWind Challenge. Endurance Challenge er et race for op til 50 elbiler, som skal afholdes d. 28. maj 2022.

I selskab med Jan Gintberg og op til 20 udvalgte medstuderende skal du komme med konkrete forslag til formatet på Endurance Challenge – hvad det skal indeholde, hvordan det skal afvikles, og hvordan man kan måle deltagernes indsats og bilernes performance etc.

Vi skal nok klæde dig godt på til opgaven, og vi lover dig en aften i godt selskab og rigeligt med brændstof til hovedet og maven undervejs.

𝗞𝗔𝗡 𝗝𝗘𝗚 𝗩𝗜𝗡𝗗𝗘 𝗡𝗢𝗚𝗘𝗧? 🏆
Gruppen, som leverer det bedste forslag til koncept, præmieres med muligheden for at deltage i Endurance Challenge d. 28. maj 2022 i en bil, som WestWind Challenge stiller til rådighed. Alle deltagere får billetter som tak for indsatsen og mulighed for at tage op til fire venner eller familiemedlemmer med.

𝗣𝗥𝗢𝗚𝗥𝗔𝗠 🕟
16.30: Dørene åbner

16.45: WWC Endurance Challenge kick-off – info og målsætning for dagen samt gruppeinddeling

17.10: Gintberg peptalk

17.20: Brainstorm del 1 – gruppearbejde: format, design, værdiskabelse, take-aways

18.30: Aftensmad

19.00: Konceptualisering – gruppearbejde

20.00: Gruppepræsentationer

20.40: Votering

20.45: Vindergruppe kåres – hyldest, håndbajer og tak for i dag!

𝗛𝗩𝗘𝗠 𝗞𝗔𝗡 𝗗𝗘𝗟𝗧𝗔𝗚𝗘? 💁‍♀️
Vi søger studerende, som har interesse i den grønne omstilling, og som har evner og kompetencer inden for et eller flere af følgende områder: Teknologi, data, strategi, konceptudvikling, forbrugeradfærd, oplevelsesøkonomi eller noget andet som er brugbart, når man skal udvikle koncepter.

Deltagerne inddeles i 4–5 grupper – hver gruppe udvikler deres bud på et koncept.

For at deltage skal du “ansøge” om en plads ved at udfylde formularen herunder og kort begrunde, hvorfor du mener at du bør have en af pladserne. Der er plads til 20 studerende, og vi håber at få ansøgere fra forskellige studieretninger. Deltagerne udvælges blandt ansøgerne fredag d. 5. november og vil få direkte besked via den mailadresse, de registrerer sig med herunder.

𝗦𝗣𝗥𝗢𝗚 🇩🇰
Eventet afvikles på dansk