OMSÆT TEORI TIL PRAKSIS – BENYT TESTBAR SOFTWAREARKITEKTUR OG UNDGÅ TEKNISK GÆLD

Mjølner slår igen dørene op for et spændende event, og denne gang skal vi dykke ned i testbar softwarearkitek0tur. Du får indsigt i hvorfor der bør benyttes en testbar softwarearkitektur, og hvordan det hjælper med at undgå teknisk gæld. Vores to dygtige oplægsholdere vil præsentere teori vs. praksis og diskutere de softwarearkitektoniske valg, Mjølner har taget på en specifik kundeopgave. Programmet for eftermiddagen: - Testbar softwarearkitektur i teorien, Henrik Bærbak Christensen, associate professor, Department of Computer Science, Aarhus University - Testbar softwarearkitektur i praksis: Case om it-system til pensionsbranchen med en microservices softwarearkitektur, Morten Jokumsen, Senior Solution Architect, Mjølner - Panel: Henrik og Morten diskuterer arkitekturen og valgene, der er truffet heri, af det system, Morten har præsenteret - Q&A med publikum Det er gratis at deltage, men tilmelding er påkrævet.

Info about event

Time