Tocifret millioninvestering til tech-iværksættere fra Aarhus Universitet

Workfeed, der blev opstartet i Hatch-It Lab, har fået en tocifret millioninvestering, hvilket giver nye muligheder for at skalere virksomheden og ekspandere til nye markeder. Investeringen kommer fra Le Mans-racerkører, it-programmør og multimillionær David Heinemeier Hansson, Vækstfonden og adm. direktør i Vivino, Heini Zachariassen, til, så Workfeed samlet modtager 11 mio. kr

Workfeed-teamet - her stifterne og de to første medarbejdere. Fra venstre: Palle Hauge Petersen, økonomichef Jimmy Engelbrecht Sørensen, adm. direktør Rasmus Skovdal, kommunikationschef Kristian Emil Larsen og Thore Elbek.

Workfeed vil nu videreudvikle platformen og arbejder på at bruge dataindsigt til at forbedre kundeoplevelsen. Det kan betyde forbedringsforslag til vagtplaner baseret på en god vejrudsigt, der vil lokke flere kunder til isboden, eller at en kommende fodboldkamp vil øge behovet for personale.

»Vi vil gøre det mega nemt for folk at lægge vagtplaner. Når man starter en restaurant, så gør man det jo ikke, fordi man elsker at sidde i Excel og administrere sin forretning,« siger CEO og med-stifter Rasmus Skovdal.

Stort tillykke til Workfeed! Læs hele historien i Finans.