K-Jam 2022

Den 4. til 6. november afholder vi et Game Jam i IT-Byen Katrinebjerg på Aarhus Universitet kaldet "K-Jam". Eventet vil foregå fra kl. 16 fredag den 4. til ca. kl. 12 Søndag, hvorefter der er fremvisning af spil og præmieoverrækkelse. Dette er første gang at denne begivenhed bliver afholdt, så vi håber at I vil komme friske og nyde oplevelsen sammen med os.

Oplysninger om arrangementet

fredag 4. november 2022, kl. 16:00 - søndag 6. november 2022, kl. 12:00

Benjamen hallen

Hvad er et Game Jam?
Et Game Jam er en begivenhed hvor folk med interesse i spil- og softwareudvikling, mødes for at samarbejde og konkurrere om at lave spil.
I begyndelsen af Game Jammet vil der blive afsløret et emne hvorpå deltagerne så skal lave et spil, enten i grupper eller individuelt.
Til sidst vil det være muligt at stemme om hvilke spil man bedst kan lide, og skaberne af de højstrangerede spil kan vinde en præmie.

K-Jam bliver afholdt i Benjamin (5344) og tilmelding til begivenheden vil blive offentligtgjort snart.
Vi håber på at få sponsoreret noget mad og nogle præmier. Hvis dette ikke kan lade sig gøre, vil der nok være egenbetaling på provianterne.