DM i Programmering

Internt Nyt Nr. 105, d. 25. juni 2009 Specielt til Studerende

DM i Programmering

Netcompany inviterer i samarbejde med Nordic Collegiate Programming Contest (NCPC) og Danmarks Tekniske Universitet (DTU) til DM i programmering for studerende. NCPC er et kvalifikations-heat til den internationale konkurrence i programmering arrangeret af International Collegiate Programming Contest (ICPC).

Vi har på Datalogisk Institut deltaget i konkurrencen i mange år med flotte resultater. Vi har altid selv afholdt konkurrencen lokalt, men i år vil konkurrencen finde sted under Netcompanys DM-arrangement.

Ligesom de andre år vil vi dog lokalt give mulighed for opvarmningsøvelser - ligesom vi vil afholde en lokal, indledende konkurrence i september. Se mere om sidste års lokale konkurrence samt det efterfølgende nordvesteuropæiske mesterskab her.

Vi håber at få mange tilmeldinger til konkurrencen. Hvis du allerede nu ved, at du har lyst til at deltage, kan du kontakte Mark Greve på mgreve@cs.au.dk. Mark har tidligere deltaget i konkurrencen og vil stå i spidsen for vores deltagelse i år.

Der er mere information at finde på:

Vores lokale side

Netcompany's side